ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

binder-right6

binder-right5

img6.jpg

binder-left1

 

 

 

QR Code

علوم و تحقیقات

بهبود زمان پاسخ بازی‌های ابری با کمک الگوریتم‌های لایه برداری و پیش بینی حرکت
دوره 1، شماره 7، بهمن 98، صفحات 53 - 62
نویسندگان : فاطمه بهاری نسب* 1 ، مهرداد مائین 2

1 1

2 1

چکیده :
با رشد صنعت بازی‌های ویدئویی، بازارهای جدید و فن آوری‌‌‌ها در حال ظهور هستند. بازی‌های الکترونیکی نسل جدید به طور فزاینده‌‌ای نیاز به پردازش بیشتر و کارت‌های قدرتمند ویدئویی دارند. راه حلی که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند، بازی ابری است. بازی ابری روشی است که بازیکن یک فرمان را اجرا می‌کند واطلاعات فرستاده شده و پردازش شده از راه دور بر روی ابر قرار می گیرد و پس از آن تصاویر به عنوان یک جریان ویدیوئی با استفاده از اینترنت پخش می شود. نتیجه بازی از طریق مدیر بازی به نام Cloud Manager بیان شده است. مدیر ابر چارچوبیست که از تکنیک‌های ذخیره سازی لایه در پس زمینه استفاده می‌کند. این بازی باید در لایه‌های مختلف کد گذاری شود تا مدیر ابر بتواند از تکنیک‌های ذخیره‌سازی لایه‌ای در پس‌زمینه و برای پیش‌بینی وضعیت آینده،از ماتریس پیش‌بینی در لایه ی کارکتر استفاده کند. تکنیک ذخیره سازی برای کاهش حجم کار کدگذاری بر روی سرور و استفاده از پهنای باند شبکه با انتقال پیام بیت کمتر است. با توجه به نیاز به بهبود زمان پاسخ در بازی‌‌‌ها و زمان پردازش کمتر در آن ها، در این مقاله سعی بر آن شده است که با استفاده از الگوریتم لایه برداری به بهبود این نقص کمک شود.
کلمات کلیدی :
محاسبه، ابر، بازی، پیش پردازش، ذخیره سازی لایه، پیش بینی حرکت