ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

binder-right6

binder-right5

img6.jpg

binder-left1

 

 

 

QR Code

علوم و تحقیقات

مدیریت آموزشی با محوریت خلاقیت و پژوهش محوری بر مبنای محتوای کتاب درسی
دوره 5، شماره 56، اسفند 1402، صفحات 62 - 67
نویسندگان : نگین رستگار 1 ، لیلا توانایی* 2 ، حدیث موسوی نیک 3 ، پارمیس طیبی 4 ، هلیا مهدی زاده 5

1 کارشناس حسابداری، مدرس رسمی فنی و حرفه ای ، بهبهان، خوزستان، ایران

2 استادیار گروه شیمی، علوم پایه، دانشگاه علوم پزشکی، بهبهان، خوزستان، ایران

3 دانش آموز دبیرستان دوره اول غیر انتفاعی شمیم دانش ارجان، بهبهان، ایران

4 دانش آموز دبیرستان دوره اول غیر انتفاعی شمیم دانش ارجان، بهبهان، ایران

5 دانش آموز دبیرستان دوره اول غیر انتفاعی شمیم دانش ارجان، بهبهان، ایران

چکیده :
مدرسه به عنوان یک سازمان بسیار تاثیرگذار در رشد و توسعه ی آینده سازان کشورمان است که معلمین و روش تدریس آن ها از اصلی ترین مهره ی این سازمان به حساب می آیند. چنانچه به ویژگی ها، خواسته ها و نیازهای این اجتماع کوچک در فرآیند یاددهی یادگیری، توجه نشود و مدیریت آموزشی به نحو مطلوب صورت نگیرد، فعالیت های آموزشی، اثربخشی و کارایی خود را از دست خواهد داد. در این پروژه سعی بر آن شده تا دانش آموزان را با انجام پروژه های تحقیقاتی آموزش داده تا بتوانند در آینده در دانشگاه پروژه وپژوهش های بزرگ تر را انجام دهند. این پژوهش مختص دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان غیر دولتی شمیم دانش ارجان بهبهان بوده که با خلاقیت و پژوهش در جهت یادگیری عمیق محتوای کتاب درسی همراه بوده است.
کلمات کلیدی :
مدیریت، خلاقیت، پژوهش محور، مدیریت آموزشی.