
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره73
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات810,025
مدیریت آموزشی با محوریت خلاقیت و پژوهش محوری بر مبنای محتوای کتاب درسی
دوره 5، شماره 56، اسفند 1402، صفحات 62 - 67
1- کارشناس حسابداری، مدرس رسمی فنی و حرفه ای ، بهبهان، خوزستان، ایران
2- استادیار گروه شیمی، علوم پایه، دانشگاه علوم پزشکی، بهبهان، خوزستان، ایران
3- دانش آموز دبیرستان دوره اول غیر انتفاعی شمیم دانش ارجان، بهبهان، ایران
4- دانش آموز دبیرستان دوره اول غیر انتفاعی شمیم دانش ارجان، بهبهان، ایران
5- دانش آموز دبیرستان دوره اول غیر انتفاعی شمیم دانش ارجان، بهبهان، ایران
چکیده :
مدرسه به عنوان یک سازمان بسیار تاثیرگذار در رشد و توسعه ی آینده سازان کشورمان است که معلمین و روش تدریس آن ها از اصلی ترین مهره ی این سازمان به حساب می آیند. چنانچه به ویژگی ها، خواسته ها و نیازهای این اجتماع کوچک در فرآیند یاددهی یادگیری، توجه نشود و مدیریت آموزشی به نحو مطلوب صورت نگیرد، فعالیت های آموزشی، اثربخشی و کارایی خود را از دست خواهد داد. در این پروژه سعی بر آن شده تا دانش آموزان را با انجام پروژه های تحقیقاتی آموزش داده تا بتوانند در آینده در دانشگاه پروژه وپژوهش های بزرگ تر را انجام دهند. این پژوهش مختص دانش آموزان مقطع متوسطه اول دبیرستان غیر دولتی شمیم دانش ارجان بهبهان بوده که با خلاقیت و پژوهش در جهت یادگیری عمیق محتوای کتاب درسی همراه بوده است.
کلمات کلیدی :
- 369
- 27
- 1402/10/03
- 1402/11/14
- 1402/12/16