ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما
پیوندها

binder-right6

binder-right5

img6.jpg

binder-left1

 

 

 

QR Code

علوم و تحقیقات

بررسی تاثير مهارت های آموزشي معلمان بر بهبود یادگيری دانش آموزان
دوره 2، شماره 15، مهر 99، صفحات 93 - 83
نویسندگان : صابر شفیعی* 1 ، امید خسروی 2

1 آموزگار ابتدایی استان ایلام

2 آموزگار ابتدایی استان ایلام

چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری- کتابخانه ای است که با توجه به نظرات محققان این عرصه نگاشته شده است. هدف از نگارش این مقاله بررسی تاثير مهارت های آموزشي معلمان بر بهبود یادگيری دانش آموزان است. نتایج این مقاله نشان می دهد که در بررسی بین مهارت های آموزشی معلمان با بهبود یادگیری دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد و هرچه میزان آگاهی معلمان از مهارت های آموزشی بیشتر باشد، به همان میزان یادگیری دانش اموزان نیز بیشتر خواهد بود.
کلمات کلیدی :
یادگیری، مهارت آموزشی، معلمان، دانش آموزان