
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره73
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات810,081
بررسی تاثير مهارت های آموزشي معلمان بر بهبود یادگيری دانش آموزان
دوره 2، شماره 15، مهر 99، صفحات 93 - 83
1- آموزگار ابتدایی استان ایلام
2- آموزگار ابتدایی استان ایلام
چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری- کتابخانه ای است که با توجه به نظرات محققان این عرصه نگاشته شده است. هدف از نگارش این مقاله بررسی تاثير مهارت های آموزشي معلمان بر بهبود یادگيری دانش آموزان است. نتایج این مقاله نشان می دهد که در بررسی بین مهارت های آموزشی معلمان با بهبود یادگیری دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد و هرچه میزان آگاهی معلمان از مهارت های آموزشی بیشتر باشد، به همان میزان یادگیری دانش اموزان نیز بیشتر خواهد بود.
کلمات کلیدی :