
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره73
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات810,577
تاثیر رضایت مشتریان در شرکت های کم هزینۀ هواپیمایی استان کرمانشاه
دوره 3، شماره 24، تیر 1400، صفحات 90 - 77
1- استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه
2- فارق التحصیل کارشناسی ارشد گروه مدیریت دانشکده علوم انسانی دانشگاه ازاد اسلامی واحدکرمانشاه
چکیده :
در این تحقیق رضایت مشتری و پیشینه ها و پیامدهای آن را در زمینه صنعت هواپیمایی مورد بررسی قرارگرفت و همچنین با استفاده از روش تحقیق کیفی می توان از 38نفر از مسافران مصاحبه براساس پروتکل تحقیقاتی انجام شد، حاصل اين مصاحبه ها، مجموعه اي از مضامين اوليه بود كه طي فرايند كدگذاريِ باز، گردآوري و از درون آنها مقوله هايي استخراج شد؛ سپس در مرحله كدگذاري محوري، پيوند ميان اين مقوله ها ذيل عناوين: شرايط علي، پديده محوري، راهبردها، عوامل زمينه اي، شرايط مداخله گر و پيامدهاي نشاط كاركنان در قالب پارادايم كدگذاري محوري تعيين شد؛ در ادامه و در مرحله كدگذاري انتخابي نيز، سير داستان ترسيم گردید. با استفاده از جمع آوری داده ها و اطلاعات از مشتریان و رضایت انها در مورد روابط میان ملزومات خطوط هوایی، کیفیت پرسنل، رضایت از خطوط هوایی، قصد خرید مجدد و قصد توصیه به دیگران و خرید خطوط هوایی مورد بررسی قرار گرفت. يافته هاي پژوهش نشان داد كه مؤلفه هاي كيفي و كيفيت پرسنل بر رضايت تأكيد دارند و رضايت از نظريات به بازپرداخت و پيشنهادات مثبت بود.
کلمات کلیدی :